Tein nämä kastekortit tarkoituksenani osallistua Pajan haasteeseen, mutta muistinkin väärin... eli nauhan tilalla pitäisi olla pitsi.
lauantai 19. tammikuuta 2013
tiistai 15. tammikuuta 2013
sunnuntai 13. tammikuuta 2013
Vaihdettaisiinko ATC-kortteja?
Päivitin vaihtoon vapaat atc-korttini. Olisi mukavaa, jos haluaisit vaihdella kanssani :) Myös useamman kortin vaihto sopii.
kuva 1:VAPAANA:
- alarivin vasen
2:
VAPAANA: - ylärivin oikea
3:
VAPAANA:
- alarivin keskimmäinen
4:
Kaikki vaihdettu.
5:
Kaikki vaihdettu.
6:
Kaikki vaihdettu.
7:
Kaikki vaihdettu.
8:
Kaikki vaihdettu.
9:
Kaikki vaihdettu.
10:
Kaikki vaihdettu.
lauantai 12. tammikuuta 2013
It´s all about the Vintage and Beauty
It´s all about the Vintage and Beauty #34-haasteen aiheena "Pitsiunelma". Vastaan haasteeseen neliökortillani.
perjantai 11. tammikuuta 2013
Askartelupaja haastaa #6
"Yleissävyiltään vaalea kortti" on aiheena Askartelupajan haasteessa #6. Osallistun atcllani "Perhoskuningatar". Valokuvan värit ovat tätä "talvi-hämärä-mallia"...
keskiviikko 2. tammikuuta 2013
Askartelupaja haastaa #5
Pajan haasteena tällä kertaa "Juhla-asu". Vastaan haasteeseen atc:lla. Ladyn asu voi toki olla aivan hänen arkipäiväinen vaatetuksensa, mutta minä ajattelin sen juhla-asuksi...
Runo + ATC/Tammikuu 2013
Manumiina aloitti uuden haasteen, jossa hänen valitsemaansa runoon tehdään atc-kortti tai sitten valitaan itse runo, johon tehdään kortti ja johon Manumiina sitten myös tekee kortin. Tammikuun runoksi hän valitsi Eino Leinon "Hiihtäjän hyräilyn" eli "Hyvä on hiihtäjän hiihdellä...". Tässä vastaukseni runoon ja erityisesti kohtaan "Hyvä on hiihtäjän hiihdellä, kun ystävä häll´ on myötä...".
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)