lauantai 19. tammikuuta 2013

Kastekortteja

Tein nämä kastekortit tarkoituksenani osallistua Pajan haasteeseen, mutta muistinkin väärin... eli nauhan tilalla pitäisi olla pitsi.


tiistai 15. tammikuuta 2013

Vauvaonnittelukortteja

Vauvaonnitteluihin neliökortteja.

 

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Vaihdettaisiinko ATC-kortteja?

Päivitin vaihtoon vapaat atc-korttini. Olisi mukavaa, jos haluaisit vaihdella kanssani :) Myös useamman kortin vaihto sopii.    
       
                            kuva 1:
                            VAPAANA:
                            - alarivin vasen
                                          2:
                            VAPAANA: - ylärivin oikea
                                          3:
                             VAPAANA:
                            - alarivin keskimmäinen
                                          4:
                             Kaikki vaihdettu.
                                          5:
                             Kaikki vaihdettu.
                                          6:
                            Kaikki vaihdettu.  
                                          7:
                             Kaikki vaihdettu.
                                          8:
                            Kaikki vaihdettu.
                                          9:
                            Kaikki vaihdettu.
                                          10:
                            Kaikki vaihdettu.

lauantai 12. tammikuuta 2013

perjantai 11. tammikuuta 2013

Askartelupaja haastaa #6

"Yleissävyiltään vaalea kortti" on aiheena Askartelupajan haasteessa #6. Osallistun atcllani "Perhoskuningatar". Valokuvan värit ovat tätä "talvi-hämärä-mallia"...

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Askartelupaja haastaa #5

Pajan haasteena tällä kertaa "Juhla-asu". Vastaan haasteeseen atc:lla. Ladyn asu voi toki olla aivan hänen arkipäiväinen vaatetuksensa, mutta minä ajattelin sen juhla-asuksi...

Runo + ATC/Tammikuu 2013

Manumiina aloitti uuden haasteen, jossa hänen valitsemaansa runoon tehdään atc-kortti tai sitten valitaan itse runo, johon tehdään kortti ja johon Manumiina sitten myös tekee kortin. Tammikuun runoksi hän valitsi Eino Leinon "Hiihtäjän hyräilyn" eli "Hyvä on hiihtäjän hiihdellä...". Tässä vastaukseni runoon ja erityisesti kohtaan "Hyvä on hiihtäjän hiihdellä, kun ystävä häll´ on myötä...".