tiistai 12. helmikuuta 2013

Voi Itella, Itella! Osa: II

Mietityttää, että minkälaiseen pommin kestävään kuoreen pitää lähetykset pakata ettei Itella niitä saisi tällaiseen kuntoon: 
 Kuori on kuitenkin pahvia ja se on saatu tämännäköiseksi. Paperisesta olisi tuskin jäänytkään muuta kuin silppua... Onneksi sisältö sen verran suurikokoista ettei ole tippunut välille. Tosin siellä oli myös sellaista, joka olisi mahtunut hyvinkin tuosta reiästä ulos, mutta oli kuitenkin säilynyt. Ja onni sekin, että sisältö ei ollut aivan heppoista, koska aivan kevyellä käsittelyllä tuskin saadaan tuollaista tuhoa aikaiseksi... Itella toimitti lähetyksen postilaatikkooni pakattuna omaan lähetyspussiinsa ja saatteena oli myös kirje, jonka julkaisen tässä "loppukevennykseksi".
 Huvittavimman kohdan olen alleviivannut...

Lisäys: tässä Itellan asiakaspalvelusta saamani palaute:
 Hyvä asiakkaamme,

Kiitos palautteestanne.

Olemme vastuussa lähetyksen kuljetuksesta ensisijaisesti
sopimuskumppanillemme eli XXXXlle. Siksi pyydämme Teitä ottamaan
yhteyttä tavaran myyjään asian selvittämiseksi.

Kun lähetys on kuluttajansuojalain mukaisessa etäkaupassa toimitettu
kauppatavara, vastaa myyjä kuluttajalle kauppatavaran virheettömästä
toimituksesta täysimääräisesti, myös palautuskuljetuksesta.

Vahinkotapaus on tallennettu tapahtumanumerolle XXXXX.

Pahoittelemme ettei palvelumme ole toiminut virheettä kohdallanne.
Toivottavasti voitte olla jatkossa tyytyväisiä palveluumme.


Ystävällisin terveisin,


Minulle tuli tästä sellainen fiilis, että mitä sinä asiakas meille valitat, valita sinne mistä olet tilauksen tehnyt... Tästä voi lukea selkeästi myös sen ettei reklamaatioiden vastaanottaminen ja ennenkaikkea niihin vastaaminen ole Itellan asiakaspalvelussa mitenkään harvinainen tehtävä; ovat nuo kaksi viimeistä lausetta niin sisällyksetöntä diibadaabaa, että hoh-hoijaa :(  "Toivottavasti voitte olla jatkossa tyytyväisiä palveluumme"...no, sitähän tässä toivoisi, mutta usko ei ainakaan tällä hetkellä ole kovinkaan luja kohdallani. 

6 kommenttia:

  1. Voi eiii, tuo on varmaa jäänyt jonkin hihnan rakoon lajittelussa. harmillista.

    VastaaPoista
  2. Juu,juu, vahingoittuminen harvinaista...seli,seli!

    VastaaPoista
  3. Vai harvinaista. Eihän ole kauan kun näytit sen tärvääntyneen kirjekuoren.

    VastaaPoista
  4. Miten siellä Oulun postikeskuksessa säädöt mahtavat olla, kun tuollaista jälkeä saadaan aikaiseksi!
    Kysynpä vaan, että millaisissa teräslaatikoissa posti pitäisi lähettää, että se kestäsi tehokkaan automatisoidun lähetysten käsittelyn??? Ehkä vähempikin tehokuus riittäisi, kunhan lähetykset säilyisivät ehjänä!

    VastaaPoista
  5. Kylläpä on piukkaan paikkaan jäänyt:((
    Omaan postilaatikkoon on hyvin harvoin tullut vastaavanlaista, mutta joka kerta kun kirjeen tai kortin Itellan huomaan laittaa niin lähettää perään hiljaisen toivomuksen,että mene nyt ehjänä perille!

    VastaaPoista